Buiten zelf afhalen is het ook mogelijk (indien u dat wenst) de verzendingen door onze partner Ship2me te laten verzorgen.
Doorgaans worden bestellingen die voor 22.00 uur op een werkdag geplaatst zijn, en direct betaald via onze online betaalopties, dezelfde dag nog door Ship2me verzonden. Mocht blijken dat dit (om welke reden dan ook) niet gaat lukken, dan wordt u hiervan direct per email op de hoogte gebracht.

Wij vragen uw begrip voor een iets langere levertijd tijdens zeer drukke periodes (bijv. Lente).

Wij informeren u direct per e-mail als wij uw bestelling hebben ontvangen en sturen een tweede bericht als de bestelling is verwerkt en aan de vervoerspartner is overgedragen. U ontvangt een pakketnummer waarmee u via track & trace uw zending kunt volgen. Doorgaans wordt de bestelling de volgende dag op uw verzendadres aangeboden.

Wanneer u gekozen heeft voor een briefpostverzending wordt u ook op de hoogte gebracht wanneer uw bestelling het magazijn verlaten heeft. Briefpostzendingen zijn helaas niet te volgen maar worden doorgaans ook de volgende dag op uw verzendadres aangeboden.

Klik voor meer informatie over verzendkosten.


NIET GOED GELD TERUG
Als u een artikel om welke reden dan ook niet wilt houden, kunt u het binnen veertien (14) kalenderdagen na levering terugsturen naar Kat & Hond Retouren. Kosten voor een retourzending zijn in dit geval voor rekening van de klant.

Wij vragen u vriendelijk ons een e-mail te sturenzodat wij u retourinstructies kunnen geven.

Als ueen beschadigd pakket heeft ontvangen is dit zeer spijtig. Als de goederen niet meer te gebruiken zijnvanwege de schade, neem dan foto's van de buitendoos en de goederen zelfen mail ze naar ons. Wij lossen dit dan zo snel mogelijk met u op.

Wij raden u aan de geleverde goederen onmiddellijk na ontvangst te inspecteren en de daarbij gebleken gebreken binnen 2 dagen na ontvangstte melden.

Wij accepteren alleen retourzendingen van artikelen die in onze winkel zijn gekocht.


(info@kathond.shop).